Marketing

Real Time Marketing dzięki koszulkom z nadrukiem

Żeby obrać strategię marketingową dla firmy lub strony, należy poznać dostępne narzędzia. Real Time Marketing, czyli marketingu w czasie rzeczywistym, jest jedną z form reklamowania działalności, która wykorzystywana jest zarówno przez małe, średnie, jak i duże marki.

Oczywiście można podzielić te czynności na wirtualne i fizyczne. Nie będziemy jednak skupiać się na tym, w co lepiej zainwestować. Zajmiemy się konkretnie drugą grupą działań i wykorzystaniem do tego celu koszulek z nadrukiem. Zapraszamy do dalszej części materiału.

Podziel kalendarz na święta

Jak najlepiej zaangażować potencjalnych klientów do tego, by udostępnili Wasz post lub pozostali po sobie ślad? Oczywiście zaoferować im darmowe gadżety!

Czy ktoś skusi się na koszulkę z logo Twojej firmy? Jeśli reprezentujesz dużą i szanowaną korporację z wieloma międzynarodowymi oddziałami, prawdopodobnie tak. Niestety, małe lokalne działalności mają utrudnione zadanie.

Real Time Marketing polega na tym, że firma dostosowuje działania reklamowe do chwili i wydarzeń, które dzieją się w regionie, kraju lub na świecie. Zadanie jest trudne, lecz wykonalne.

Chcąc dopasować koszulki tematycznie, należy podzielić rok na święta. Wzór firmowy powinien nawiązywać m.in. do: walentynek, dnia kobiet, mężczyzn, dzieci, świąt Wielkanocnych, Bożego Narodzenia, nocy sylwestrowej itp.

Wymieniać można naprawdę długo, gdyż mniejszych okazji nie brakuje. Jeśli potrzebujecie inspiracji, warto spojrzeć na propozycje w sklepie Megakoszulki.pl. Asortyment dostosowany jest do większości ważnych świąt i wydarzeń.

Jak wykorzystać światowe wydarzenia?

Perfekcyjnym wyborem jest wykorzystywanie cytatów i porównań.  Przykładem może być napis “Z nami Ci się upiecze”, z wizerunkiem przypominającym kontrowersyjną popularną restauratorkę i logo marki. Dlaczego akurat taki przykład? Ponieważ dana persona jest obecnie na topie, a każdy odcinek programu szokuje widzów.

Techniki stosowane są przez największe koncerny na świecie. Szybko stają się one zabawnym memem i wiralem, który udostępniany jest przez innych. Pamiętajcie, że im szybciej zareagujecie i wymyślicie coś kreatywnego, tym większe prawdopodobieństwo sukcesu.

Czy zdążysz wyprodukować koszulki z nadrukiem?

Memy i wydarzenia mają to do siebie, że ludzie szybko o nich zapominają. Celebryta robi coś zabawnego? Zdarzyło się coś spektakularnego i cały świat tym żyje? Potrwa to maksymalnie 5-7 dni i nikogo nie będzie to bawić.

Trzeba więc działać szybko i stanowczo. Wykorzystując druk cyfrowy do produkcji nadruków, w kilka minut można cieszyć się gotowym produktem. Wybierając opcję koszulek z własnym nadrukiem na Megakoszulki.pl, możecie realizować swoje pomysły błyskawicznie, gdyż kreator jest banalnie prosty. Zapewniamy, że do jego obsługi nie musicie nawet posiadać doświadczenia i umiejętności średnio-zaawansowanego grafika. Doświadczeni pracownicy mogą w ten sposób zminimalizować czas realizacji projektów.

Nietypowe święta – kiedy szykować koszulki reklamowe?

Oczywiście nie można zapominać o Halloween. Tutaj haseł reklamowych może być masa (np. “Bo z nami się nie boisz” – obok logo firmy), a grafika jest niemal dowolna – byle nawiązywała do dyni, horrorów lub nietoperzy.

Korzystajcie z kalendarzy, które pełne są zabawnych i poważnych dni, np. 25 kwietnia jest światowym dniem pingwina. Czemu więc wcześniej nie zaplanować konkursu na ten dzień? Nie ma na co czekać, ponieważ konkurencja nie śpi!

 

Shares: