Marketing

Kiedy powinieneś kupić roll-up?

Jeden obraz mówi więcej niż tysiąc słów – choć to powiedzenie jest powtarzane do znudzenia, precyzyjnie wyjaśnia zasadę działania grafiki w reklamie. Bodźce wizualne oddziałują na odbiorcę znacznie lepiej niż treści pisane – zwłaszcza, jeśli ma on tylko kilka sekund na ich zarejestrowanie. Dlatego tak ważne jest wspieranie się różnego rodzaju akcesoriami graficznymi. Jednym z najczęściej stosowanych jest roll-up. Kiedy może Ci się przydać? Sprawdź.

Roll-up jest akcesorium reklamowym, które możesz zabrać zawsze ze sobą. Po prostu ustawiasz go w wybranym miejscu, rozwijasz i… gotowe. To właśnie dlatego sprawdza się w niemal każdej sytuacji. A kiedy konkretnie?

1. Kiedy uczestniczysz w targach branżowych

Bez względu na to, czy Twoje stoisko na targach ma kilka, czy kilkadziesiąt metrów kwadratowych – liczy się jego odpowiednia aranżacja. I wcale nie chodzi wyłącznie o estetykę czy funkcjonalność. Liczy się również umiejętne opatrzenie go komunikatami prezentującymi Twoją markę. W tej roli najlepiej sprawdzi się właśnie roll-up. Dwustronny może posłużyć w roli „ścianki działowej” – tak, aby reklamował firmę od zewnątrz oraz od wewnątrz stoiska. Jednostronny zaś możesz ustawić w tle, np. za stolikiem, przy którym znajdują się Twoi doradcy. To akcesorium, które z łatwością przewieziesz oraz przeniesiesz z miejsca na miejsce.

2. Jeśli chcesz wzmocnić oznaczenie biura / korytarza w siedzibie firmy

Szyld czy tabliczka na drzwiach z logo firmy mogą nie wystarczyć – zwłaszcza, jeśli zależy Ci na tym, aby utrwalać w świadomości klientów, kontrahentów i pracowników wizerunek swojej marki. Ustawiony tuż za biurkiem w recepcji czy przy wejściu do budynku roll-up będzie jasnym komunikatem, który pozwoli osobom z zewnątrz upewnić się, że są we właściwym miejscu. Wysokiej jakości akcesorium podniesie również estetykę przestrzeni i nada jej profesjonalnego charakteru.

3. Kiedy prowadzisz prezentacje / szkolenia w terenie

Jesteś mobilny i często przemieszczasz się z miejsca na miejsce – bo np. jesteś coachem lub specjalistą ds. sprzedaży? Jeśli prowadzisz publiczne prezentacje roll-up posłuży Ci za profesjonalne tło, które wzmocni przekaz. Wystarczy, że ustawisz go za sobą, a drugi, ewentualnie, przy wejściu na salę. Dzięki temu ułatwisz odbiorcom zapamiętanie, jaką firmę reprezentujesz albo jak się nazywasz. Na roll-upie możesz również umieścić niezbędne dane kontaktowe – np. namiary na stronę internetową, adres e-mail czy social media.

4. Podczas eventów promocyjnych

Pikniki, festyny, imprezy lokalne, akcje promocyjne prowadzone na ulicy – podczas tego typu eventów musisz się wyróżnić i wyraźnie zakomunikować odbiorcom, kim jesteś i jaką markę reprezentujesz. Pomoże Ci w tym roll-up. Rozstawisz go w kilka sekund, a jeśli wybierzesz akcesorium odpowiedniej jakości (najlepiej wykonane z solidnej tkaniny typu blackout o dobrej gramaturze – oferowane np. przez OpenPrint.pl), będzie się prezentowało atrakcyjnie, profesjonalnie i wyraziście.

Jak widać, roll-upy przydają się niemal zawsze. Każda firma, która ma jakikolwiek kontakt z klientami lub kontrahentami powinna je mieć pod ręką. Jako że to akcesoria, w które inwestycja nie wymaga ogromnych nakładów finansowych – warto zamówić kilka i wykorzystać drzemiący w nich potencjał promocyjny.

Shares: