IT

Jaki jest kontakt do Działu Obsługi Klienta

Korzystasz z usług UPC i zastanawiasz się, jaki jest kontakt do Działu Obsługi Klienta, ale nigdzie nie możesz go znaleźć? Chcesz jak najszybciej uzyskać pomoc techniczną, ale nie wiesz, na jaki numer dzwonić? Mamy dla Ciebie rozwiązanie!

Kontakty do firm

Szukanie numeru do Działu Obsługi Klienta przypomina poszukiwania kluczy do mieszkania w chwili, gdy już musimy z niego wychodzić. Stres narasta, a uciekający czas wywołuje napięcie oraz skrajne emocje. Rzeczywistość nie musi tak wyglądać!

Na naszym serwisie kontaktinfolinia.pl zgromadziliśmy kompleksową bazę informacji na temat kontaktów do Działów Obsługi Klienta dostawców telewizji, Internetu i telefonów – w tym UPC. W ten sposób stworzyliśmy miejsce, dzięki któremu uzyskasz odpowiedź na takie pytania:

  • Jaki jest kontakt do Działu Obsługi Klienta?
  • Na jakiego rodzaju pomoc mogę liczyć?
  • Gdzie mogę zgłosić konkretną awarię lub problem?

UPC – podobnie jak i inni dostawcy, znajdujący się w naszej bazie danych – to firma z rozbudowanym systemem obsługi klienta, gotowym na rozwiązanie Twoich problemów.

Jaki jest kontakt do Działu Obsługi Klienta?

Wiele firm udostępnia numery telefoniczne, które różnią się specyfiką przyjmowanych problemów. Nie inaczej jest w przypadku UPC, która za pośrednictwem swojej strony informuje, że posiada dwa numery:

  • 813 813 813 – dla klientów prywatnych
  • 813 812 888 – dla klientów biznesowych

Połączenia można wykonywać od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

Wielu dostawców (w tym UPC) udostępnia również inne formy kontaktu do Działu Obsługi Klienta. W ten sposób możemy uzyskać wsparcie i pomoc poprzez:

  • Formularz z prośbą o kontakt – konsultant oddzwania w ciągu kilkudziesięciu sekund
  • Formularz z prośbą o odpowiedź mailową – daje możliwość zamieszczenia swojego pytania.
  • Czat

Zanim jednak zadzwonisz – przeczytaj! Może się okazać, że poszukiwanie kontaktu do Działu Obsługi Klienta przestanie być ważne. Wystarczy, że zapoznasz się z FAQ, które znajduje się na stronie. Zamieszczono w nim  najczęściej powtarzające się problemy użytkowników oraz sposoby ich rozwiązywania.

Gdzie szukać pomocy?

Nie marnuj czasu na czekanie! Od razu skontaktuj się z osobą, która Ci pomoże!

Problemem wielu Działów Obsługi Klienta jest długotrwałe czekanie, z którym musi zmierzyć się użytkownik usługi. Na szczęście UPC i inni dostawcy zamieszczają na swoich stronach konkretne wskazówki na temat możliwych form pomocy i miejsca, w którym można ją uzyskać.

Pomoc techniczna

W przypadku UPC zakładka „Pomoc techniczna” pozwala na uzyskanie wsparcia z zakresu:

  • Nieprawidłowego działania usługi lub sprzętu (należy podać numer klienta)
  • Usług dodatkowych (w formie Bazy Wiedzy)
  • Wi-Fi, Horizon Go, poczty elektronicznej UPC, pakietu bezpieczeństwa (w formie wskazówek)

Obsługa klienta

Kontakt do Działu Obsługi Klienta jest nie tylko prosty w wyszukaniu, ale również pozwala na uzyskanie kompleksowej pomocy. Obsługa Klienta w wykonaniu UPC to:

  • Sprawdzenie salda i ostatniej wpłaty (zakładka „Rachunki i Płatności”)
  • Zmiana hasła do usług UPC i sprawdzenie wykupionych usług (zakładka „Zarządzanie kontem i usługami”)
  • Sprawy, związane z reklamacją i odstąpieniem od umowy (zakładka „Pomoc w innych tematach”)

Pomoc techniczna zapewnia sprzęt, działający bez zarzutu! Natomiast obsługa klienta jest gwarancją bezpiecznego i jasnego korzystania z usług UPC.

Kontakt do Działu Obsługi Klienta

Od dziś przejdziesz spokojnie przez proces rozwiązywania problemów ze sprzętem lub usługą. Dostawcy telewizji, Internetu i telefonów wychodzą naprzeciw potrzebom użytkowników. Zamieszczają szczegółowe dane na temat oferowanych form pomocy, które zgromadziliśmy w jednym miejscu! Już wiesz, jaki jest kontakt do Działu Obsługi Klienta UPC. Teraz możesz samodzielnie sprawdzić numery do pozostałych dostawców i zyskać wsparcie specjalistów w każdej chwili!

Shares: